úterý 23. listopadu 2010

Segedínský guláš

Příprava segedínského guláše.
 Na guláš jsem použila vepřový bok, který nakrájíme na kostičky. V pánvi na oleji zpěníme cibulku do zlatova.Na zpěněnou cibuli přidáme maso a necháme chvilku orestovat. Potom přidáme červenou papriku, sůl a kmín, zamícháme a chvíli dusíme pod pokličkou. Oblíbila jsem si titanové nádobí, ve kterém lze  pokrm připravovat bez starosti, že by se  připálil.
Maso podlijeme vodou a přidáme ještě několik kuliček nového koření a 3- 4 bobkové listy.Maso dusíme do poloměkka a pak přidáme kysané zelí.Tentokrát jsem použila ještě kupované kysané zelí, ale máme naložené vlastní, do kterého přidáváme mrkev.Zelí je chutnější a vypadá moc hezky.

 Když je maso i zelí měkké, zahustíme zakysanou smetanou, ve které jsme rozšlehali trochu mouky.
 Protože jsem dostala od dcery novinku, hotové žemlové knedlíky, které stačí pouze uvařit, neváhala jsem a knedlíky jsem použila pro rychlejší přípravu.


  Toto jídlo je u nás velmi oblíbené, hlavně v zimě, kdy pořádně zasytí a zahřeje.

Žádné komentáře:

Okomentovat